Subaru Outback Forums banner

Donker Mahonie Parel

468 views 3 replies 4 participants last post by  Max Capacity  
#1 · (Edited)
Ik laat een andere auto spuiten en Datk Mahogany Pearl is een van de laatste kleurkeuzes.

Ik denk dat ik het op een auto op de parkeerplaats zag op een bewolkte dag en het zag er echt bruin uit. Ik wil geen bruine auto. Ik ben op zoek naar een donker bordeauxrode metallic kleur die er overdag duidelijk bordeauxrood uitziet, maar 's nachts donkerder wordt, bijna zwart. Ik heb deze kleur op andere auto's gezien en dacht dat het de juiste kleur was totdat ik deze vandaag zag.

Degenen die deze kleur hebben, zijn jullie er blij mee en ziet het er bruin uit in bepaald licht of is het gewoon bordeauxrood in verschillende tinten, afhankelijk van het licht?

#2 ·
Heb er geen, maar toen we eerder dit jaar een auto aan het uitkiezen waren, zagen we die kleur in de Subaru-brochure en in de studioverlichting leek het op wat je zegt dat je wilt. MAAR we reden twee uur om er een in het echt te zien en laten we zeggen dat we ons er 'meh' over voelden. In studioverlichting ziet het eruit als een diep bordeauxrood, maar in buitenverlichting ziet het eruit als een zeer onaangename bruine kleur. No bueno. We waren bijna klaar om er een speciaal te bestellen totdat we hem in het echt zagen. Het is bruin, en als je mahoniehout kent, is het bruin met wat rood/oranje erin, en dat is in feite wat dit is. Om de een of andere reden lieten ze de brochure deze kleur, naar mijn mening, echt verkeerd voorstellen. Dat gezegd hebbende, wat ik geweldig zou vinden, was precies wat je hoopt: een diepe, rijke, elegante bordeauxrode wijnkleur, gecombineerd met een tan lederen interieur. Dat? Zou een prachtige auto zijn!

#4 ·
Zag net de lokale auto met die kleur op de parkeerplaats, ik heb goed gekeken maar kon het bruin niet zien. Als het zo is, is het een heel donkerbruin. Het is een bewolkte dag. Ik weet niet zeker of dat uitmaakt. Ik heb die auto wel eens eerder gezien, maar er lijken er niet veel van te zijn. Ik woon in een omgeving waar Subaru's overal zijn.