Ik kreeg net te horen dat ik de 2 voorste wiellagers en een rechter achterwiellager moet laten vervangen omdat ze defect zijn aan mijn Outback uit 2018. Uit mijn ervaring met het bezit van meerdere auto's, waarvan er 2 op 170.000 mijl en 2 andere op meer dan 100.000 mijl stonden, heb ik nog nooit een wiellager hoeven te vervangen. Subaru of America vertelde me dat ik een gouden verlengde garantie had moeten kopen. Ze zeiden ook dat als het binnen de garantieperiode viel, ze ze zouden hebben vervangen, maar door Covid heb ik niet veel gereden, dus heb ik het gemist om ze door SOA te laten vervangen (hoewel het niet hun schuld is). Ze zei ook dat omdat er in het verleden geen andere problemen met de lagers waren opgeworpen, ze niet konden helpen. Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat wiellagers waarschuwingssignalen geven van defecten om ze naar de dealer te kunnen brengen om ze in de officiële documenten te laten noteren. De dealer vertelde me dat dit geen abnormale gebeurtenis is en dat ze wiellagervervangingen zien met deze lage kilometerstand en zelfs met minder kilometerstand. Ik weet niet zeker of ze me iets wijsmaken om me een beter gevoel te geven of om me daar de auto te laten onderhouden. Kan iemand me laten weten of dit normaal is, of is het alleen normaal voor Subarus? De offerte om de drie wiellagers te laten vervangen en een uitlijning te laten uitvoeren was $ 1539,50 voor beide voorste lagers; $ 914,75 voor één achterlager; $ 159,95 voor uitlijning. Dat is bijna 10% van de kosten van de auto toen ik hem nieuw kocht, en moet ik dit over 44.000 mijl weer verwachten te doen?