Subaru Outback Forums banner

Opvouwbare spiegels

21K views 15 replies 14 participants last post by  denissh  
#1 ·
Ik kan op mijn Outback Limited XT uit 2021 niet vinden hoe ik mijn buitenspiegels kan inklappen. Mij is verteld dat het met de fob kan. Ik heb geen knop boven de spiegelverstelling. Enige gedachten?

#3 ·
Alle Outback-uitvoeringen lijken "opvouwbare" spiegels te hebben, maar ik denk dat Walker gelijk heeft over de automatisch inklapbare spiegels: alleen beschikbaar op Touring/TouringXT.

Ik ben er GEK op omdat ik een beetje dwangmatig kan worden over de vraag of ik mijn auto wel of niet heb afgesloten als ik ervan wegloop, maar een snelle blik op de spiegels vertelt me dat hij op slot zit. Mooi.

#4 ·
Klopt - mensen worden misleid door de uitdrukking "opvouwbare spiegels" en beseffen niet dat dit handmatig opvouwen betekent - je duwt erop met je hand en hij vouwt op.

#9 ·
Ja - Limited heeft GEEN elektrisch inklapbare spiegels, maar ze hebben wel handmatig inklapbare spiegels/. Alleen de 20+ Touring/Touring XT heeft ze.

#12 ·
Wauw, hebben Noord-Amerikaanse Gen6's geen elektrisch verstelbare spiegels als standaard? Waarom zouden ze dat in hemelsnaam als een optie met extra kosten aanbieden (afgezien van het feit dat ze meer geld van je willen verdienen)?

Alle Australische Gen6's hebben elektrisch verstelbare spiegels, van de basis tot de top (net als Gen5). Het enige echte verschil is dat de twee lagere modellen alleen de handmatige inklapknop hebben, terwijl de topvariant automatisch inklapt wanneer de auto wordt uitgeschakeld. De passagiersspiegel dimt ook automatisch bij gedetecteerd grootlicht.

#15 ·
Is er iemand die inklapbare spiegels op een Outback heeft geĂŻnstalleerd? Ik heb een 2021 onyx en zou dit graag willen doen.
Ik heb het in voorgaande jaren zien gebeuren omdat de kabelboom er over het algemeen nog wel zit, maar niet wordt gebruikt.

Ik zou je bestaande spiegel verwijderen, de aansluiting controleren die nodig is om de elektrische spiegel te laten werken, en dan kijken naar het kopen van een 202x elektrische spiegel die op zijn plaats past. Je hebt ook de raamspiegelbediening voor je deur nodig. Ik heb geen onderdeelnummers voor je, maar een snelle Google-zoekopdracht zou die moeten vinden (of ze verkrijgen bij een sloperij/demontagebedrijf).