Subaru Outback Forums banner
21 - 40 of 2,945 Posts
Ziet er goed uit Biesty! Ik vind de OEM-keuze leuk, volgens Tirerack is BBS SR de enige BBS-velg voor de 2015 Outback Premium (bewerkt kost $980) BBS is de beste leverancier van de 2015 STI. Hoeveel heeft u betaald om de OEM Bridgestone-banden en TPMS op de nieuwe velgen te monteren?

Als mijn Premium volgende maand binnenkomt, ga ik misschien voor uw velgen (BBS SR) in combinatie met Goodyear Assurance CS TripleTred ($600) voor een totaal van $1.600. Michelin Pilot Sport A/S3 zou mijn beste keuze voor banden zijn geweest, maar ze hebben niet maat 225/65R17.
Ik ben via Tire Rack gegaan en ben naar Big O gegaan, waarna ik werd aanbevolen als installateur of hoe het ook heet. De totale installatiekosten bedroegen $167,93.

Dat klinkt als een geweldige combinatie.

Weet iemand of de 2015 WRX-wielen passen op een 2015 OUtback 2.5i basis met stalen velgen? En zo ja, welke bandenmaat moet ik dan kiezen, want ik wil een iets bredere band dan de standaardband en een all-terrain band. Mijn standaardbanden zijn 225/65/17. Bedankt op voorhand.

Vind iemand met een basis 2.5i en ze zouden waarschijnlijk blij zijn met je afdankertjes als de prijs goed is.
Dat is een goed idee. Ik heb net gekeken op subaruonlineparts.com en nieuwe standaardwielen voor de 2.5i Premium worden verkocht voor $155,96 per stuk.

tomtom74 - bedankt voor het plaatsen van die link.

Ik hoop nieuwe wielen te krijgen voor mijn basismodel uit 2015 als het zover is. Ik hoopte dat ik gewoon de fabrieksbanden erop kon zetten, dus ik zoek naar 17x7-inch wielen.

Dit zijn degenen waarop ik hoop - https://www.canadawheels.ca/Fast-Wheels-EUROPA-wheel-17-inch-Flat-Black-5X100-114.3-4878

Ze zouden toch moeten passen?

Bedankt voor alle input :)

Glenn

Probeer deze website

Custom rims, wheel tire packages for your ride - RIMSnTIRES.com

Ik heb deze specificaties gebruikt,
OB - 17X7 55mm
STI - 17X8 53MM
Banden 225/65r17 op beide wielen
het toonde me, Vrijloop ophanging: 100% vrij (laat nog meer ruimte over dan OEM)

Bedankt TomTOm74.

Het probleem hier in Canada is het gebrek aan opties voor wielen in een redelijke prijsklasse. Ik vind de manier waarop deze eruitzien leuk. Misschien kan ik er een paar vinden die er vergelijkbaar uitzien zonder dubbel patroon.

Dus hoe weet ik welke maat naafcentrische ringen ik moet nemen? In wezen vullen ze de opening tussen de fabriek en de nieuwe wielboring? Klopt dat?

Bedankt!

Als je alleen vraagt naar de pasvorm, dan ja, het past, maar ik zou wegblijven van wielen met een dubbel boutpatroon. Het is slechts mijn mening. En ik weet niets over "Fast Wheels", dus ik kan niet zeggen of het goed of slecht is, maar zorg ervoor dat je een paar extra dollars uitgeeft en HubCentric Rings krijgt, tenzij de wielen dezelfde boring hebben, maar waarschijnlijk niet.

Hallo TomTom74,

Ik hou echt van die zwarte TSW's. Als ik die in Canada kan vinden voor een vergelijkbare prijs, zou ik er zeker voor gaan.

Dus je zegt dat de standaard 7 inch brede banden prima passen op 8 inch brede velgen? Ik had geen idee dat je dat kon doen. Heeft het invloed op de prestaties van de wielen?

Heel erg bedankt!

Glenn

Als je deze stijl mooi vindt, wat vind je dan van deze?

Tremblant lichtmetalen velgen van TSW
of
Valencia lichtmetalen velgen van TSW

Ik ben hier niet om je iets te verkopen, maar alleen al door naar de prijs van de velg te kijken die je kiest, is een TSW-velg misschien een betere keuze voor het geld.

Als je de standaardband wilt behouden, die 225/65R17 zijn, dan kun je tot 8" brede banden gaan zonder uitgerekte look. Deze TSW's worden geleverd met 17X8, 5-114.3 met 40mm offset en het zal prima zijn.

Naafgericht is veel beter dan nokgericht. Naafgerichte ringen zijn een set van 4 voor minder dan $15 USD.

Ik denk dat de standaard boring 56.1 is. Misschien wil je Subaru bellen en die informatie verifiëren, ik kan me vergissen.

Ik hoop dat dit geholpen heeft.

Dus ... passen de standaard 7 inch brede banden prima op 8 inch brede velgen? Ik had geen idee dat je dat kon doen. Heeft het invloed op de prestaties van de wielen?
U kunt de technische specificaties van de banden die op een site als TireRack.com zijn geplaatst, gebruiken om de acceptabele velgbreedtes voor een bepaalde band te bepalen. De twee specificaties om naar te kijken zijn "Gemeten velgbreedte" en "Velgbreedtebereik". "Gemeten velgbreedte" is de "standaard" (d.w.z. door de bandenfabrikant aanbevolen) velgbreedte voor die band; alle andere bandenspecificaties zijn gebaseerd op een band die op die breedte velg is gemonteerd. "Velgbreedtebereik" is het bereik van acceptabele velgbreedtes waarvan verwacht kan worden dat de band normaal presteert (en slijt). Verwacht verminderde prestaties en een kortere levensduur van de band (beide voornamelijk als gevolg van vervorming van het contactvlak) als u buiten het gepubliceerde "Velgbreedtebereik" gaat.

Bijvoorbeeld, voor een typische 225/65R17 band (zoals gemonteerd op de 2015 Outback):

Gemeten velgbreedte = 6,5 inch
Velgbreedtebereik = 6,0 tot 8,0 inch
2015 OEM Subaru Outback velgbreedte = 7,0 inch

Dus ik heb net nieuwe wielen gekregen en dacht dat ik ze zou delen. De andere thread met de wielmaat was perfect met het nieuwe boutpatroon en deze BBS SR Wielen 17x7.5 5x114.3 48mm offset 21.8lbs wielen passen zonder problemen.
Dus het lijkt erop dat ik het mis had met de specificaties van de BBS SR-wielen. Ik heb ze telefonisch gekocht bij Tire Rack voordat ze de wielen laadden die op de 15 Outback passen. Het lijkt erop dat ze 22,7 lbs wegen en een offset van 42 mm hebben. Hoe dan ook, de auto rijdt gemakkelijker en ziet er veel beter uit dan de fabrieksvelgen. Ze lijken rechtstreeks naar de wielkast te gaan, wat ik mooier vind dan de fabrieksvelgen.Hier is een foto van mijn rit van Tahoe naar Palm Desert. Ik heb 33,5 mpg gehaald met ongeveer 70 mph de hele weg. Ik kan niet wachten tot hij is ingereden.

Hallo TomTom74,

Ik vind die zwarte TSW's erg mooi. Als ik die in Canada kan vinden voor een vergelijkbare prijs, zou ik er zeker voor gaan.

Dus je zegt dat de standaard 7 inch brede banden prima passen op 8 inch brede velgen? Ik had geen idee dat je dat kon doen. Heeft het invloed op de prestaties van de wielen?

Heel erg bedankt!

Glenn
Je kunt eens kijken op 1010tires.com... ik ben hier op zoek naar winterwielen en -banden... Canadese website dus je hoeft je geen zorgen te maken over invoerrechten of iets dergelijks... en ze hebben TSW's...

Ik heb nog geen ervaring met ze, maar het is de moeite waard om te kijken...

Jason

Biesty-wielen zouden mijn keuze zijn geweest om de lelijke 17" Premium-wielen te vervangen. 18x8 BBS SR Anthracite-wielen in combinatie met Limited OEM-maat 225/60/R18 Continental PureContact-banden, plus belastingen, TPMS, verzending, het hele pakket zou ongeveer $2.000 hebben gekost bovenop de $28.000 die ik betaal voor de Premium.

http://www.bbs-usa.com/road-wheels-detail.cfm?CLID=89&WF=4

Vandaag heb ik mijn VON geannuleerd voor een 2015 2.5i Premium EyeSight ($28.000) en in plaats daarvan een 2015 2.5i Limited EyeSight ($31.500) besteld. Het verschil is ongeveer $3.500, maar ik behoud de 18" wielen, keyless start, pincode toegang, geheugenstoelen, zonnedak, navigatie en HK-geluid is het waarschijnlijk waard op de lange termijn. Ik heb niet gespaard voor de 3.6R die ongeveer $34.000 zou kosten en ik geef de voorkeur aan de FA20 turbomotor van de Forester XT.

Nieuwe TPMS is alleen als je upgradet naar 18" toch? Zag op Tirerack dat deze worden vermeld voor $215 of $245, afhankelijk van de afwerking. Zou deze graag op de Blauwe willen zien, weet niet zeker hoe het eruit zou zien, de veiligere keuze zou de machinaal bewerkte zilveren look zijn. Hoe dan ook, een investering van ongeveer $1000. Ik denk dat het de moeite waard is, want de lichtmetalen velgen van de Premium zijn de meest esthetisch onaantrekkelijke wielen die ik in lange tijd heb gezien.

De velg heeft een TPMS-sensor nodig als deze nieuw is. Of gebruik de oude standaardvelg, in welk geval u een revisieset nodig heeft om deze over te zetten naar de nieuwe velg. Extra kosten.

Prestaties of esthetiek?

Hoi iedereen,

Net mijn eerste Outback gekregen, 2015 2.5 Premium. Ik wist niet zeker of dit de juiste plek was om te posten, maar ik dacht dat het op de lange termijn waarde kon toevoegen, dus ik zal geen nieuwe thread aanmaken.

Verander je de wielen puur voor de esthetiek of is er een prestatiecomponent?

Ik las Beisty's post over het feit dat het voertuig "sneller" start en stopt, ook al verliest hij maar ongeveer 2 pond per wiel. Kan ik echt verbeterde prestaties verwachten met een lichter wiel? Heeft iemand al praktijkervaring met het brandstofverbruik?

Wat is een redelijke prijs voor een winkel om de standaardbanden van de fabrieksvelgen te halen en ze op een nieuwe set velgen te monteren (ervoor zorgend dat TPMS nog steeds werkt)?

Glenn

21 - 40 of 2,945 Posts